Tuesday, August 10, 2010

kecewa.

sejujurnya..aku msih mengharap pada dia yang dulu. yang pertama mengatakan suka pada aku. nmun..ak kecewa..tetapi aku hrus trima..mgkin die sudah menjumpai yg lbih baik dariku..mgkin yg lbih sempurna buatnya.

pada SI DIA..
semoga bahagia selalu..
kenangan yang pernah ada dulu..
yang memberikan aku sinar harapan..
yang memberikan aku keyakinan..
yang memberikan aku kekuatan..
xkan aku lupa sampai bila2..
nama, wajah, sifat2nya..kematangannya..
xkan aku lupa sampai bila2..
mgkin selepas dia ad yg lain..
tp xkn pernah sama seperti dia..
xkn sama rasa seperti dia..
dan kini sudah tiada..
semuanya hilang..
semuanya lenyap..
dia, yg dulu..yg skarang..
yg akan dtg..
ak x pasti..
tp buat dia yg dulu..
aku rindu kamu.

kulihat kau bahagia..
dengan si dia..
mgkin jodoh antara kita tiada..
mgkin dia itu adlh untukmu..
dan kau adlh untuk dia..
mgkin aku tdk patut hadir walau seketika pon dlm hidupmu..
semoga bahagia..
aku bahagia melihat kau bahagia..

ya Allah..
andai dia bukan untukku..
sekali lagi aku pinta..
jauhkan dia dari fikiranku..
dari hatiku..
dan hilangkanlah sayangku itu padanya..
ttp kekalkn ukhuwah kami sebagai saudara seIslam..
jgn Kau hadirkan dia dalam mimpiku..
jgn kau biarkan aku fikirkannya..
kerna secara jujurnya..
ak x dpt melupakannya..
aku sayangkannya..
aku rindukannya..
aku rindu dengan kata2 nya..
dengan semngat yg die beri..

ya Allah..berikanlah aku kekuatan..
amin.

No comments:

Post a Comment