Saturday, August 14, 2010

masih tak mampu.

adakah aku salah mentafsir? ak yakin apa yang aku lihat, ap yg aku baca adlh kebenarannya.

DIA..sememangnya sudah bertemu dgn pilihan hatinya yg sebenar2nya..siapa aku untuk membantah atau merelakan. ak seperti x pernah wujud dlm hidupnya. begitu mudah DIA tinggalkan aku terkapai2 tenggelam dalam perasaan yang DIA ciptakan di hatiku. atau mungkin aku salah faham atas kata2 dan tindakannya. ya, mungkin itu yang sebenarnya. AKU SALAH FAHAM..AKU SALAH MENTAFSIR..AKU SALAH DALAM SEGALA2NYA..

cemburu?? sedih?? marah?? rindu?? tidak keruan?? itu semua aku rasakan. tapi wajarkah..perlukah aku rasakan itu sekarang. adkah DIA akan tahu perasaan yang aku rasakan..apa yang aku luahkan disini..adkah dia tahu?? ak harap DIA tahu..tp andainya DIA tahu..adkh keaadaan akn berubh? tiada apa yang akan berubh. semuanya kekal seperti ini.

jujur ku katakan..aku CEMBURU..arghh!! tapi skali lagi..SIAPA AKU??? berhakkah aku mempunyai perasaan seperti itu?? andai kita masih berhubung..mungkin boleh ku anggap bulan ini sebagai genap setahun kau katakan kau sukakanku..tp..itu hanya angan2..itu hanya mimpi..mimpi yang x akan menjadi realiti.


apakah caranya untuk aku lupakan KAU??? makin ku berdoa..makin kuat bayanganmu muncul di ingatan..atau adakah ini hanya cubaan dan dugaan dariNYA buatku?? YA ALLAH..berat sungguh ujianmu ini..setiap kali DIA muncul dalam ingatanku..hatiku merintih..merintih rindukannya..merintih teringatkannya..tak mungkin aku lupakan setiap yang pernah berlaku antara kami..walaupun mgkin bagi DIA..semua itu tiada makna.

kepada insan tersebut..andai kau mahukan rasa yang aku ada untukmu hilang..berikan aku penjelasan..mengapa dulu kau hadir?? mengapa dulu kau begitu?? mengapa tutur2 katamu seperti itu dulu??? MENGAPA?? MENGAPA?? kerna KAU aku hampir hilang kekuatan...kerna KAU aku hampir lalai..tp mungkin segala2nya adalah KERNA AKU! JELASKAN!!! JELASKAN!!!

aku rindu kamu..rindu yang teramat sangat..tp tak pernah KAU tahu..kerna KAU..x pernah lagi fikirkanku..x pernah lagi mahu tahu tentangku. SEMUANYA DUSTA!!!! KERNA KAU TELAH JUMPA YANG LEBIH SEMPURNA..YANG LEBIH SERASI DENGAN DIRIMU..BUKAN SEPERTIKU..

No comments:

Post a Comment