Saturday, February 27, 2010

Hari Sukan Fakulti Perubatan Selayang..

hari ni sepatutnya adlh hari Maulidur Rasul..tapi aku pon pelik gak nape pi buat hari sukan hari ni..huhu..xp2..yg pnting kite mengingati Rasulullah S.A.W. wlau ap pon yg kite tgh wat..=)) mgkin ad yg x puas hati dak2 medik kt cni ngn hri sukan ni..tp bermain itu msih satu ibadah kan..=))

ok..ap yg aku masuk eh rini..ak byk men yg indoor sbb x bbrani nk men outdoor sgt. kaki masih blum dlm keadaan yg memuaskn..huhu..so, men la permainan tradisional..hehe..men batu seremban!! die men as a group..so, kalo nk menang perlu ad ahli group yg kuat2..group aku ok..cume, diorang tak besa men batu tujuh..so, sangkut tang timbang tu..snang cite nk ckp..kami kalah la..huhu..tp xp..bdak laki menang..n group aku..bkn nk berbangga..hehe..tp mrkh aku plg tggi n lwn ngn sorg dak laki group lg satu..diorg pon sme..ad 3 org satu grup..yg terer yg sorg tu je la..huhu..ok..da klah kan..xp2..

then, tgahari..patut aku men ping pong..name da bagi pon..tp sbb x yakin punye pasl..aku trik diri..mntak yg lbih brpengalaman men..ye la..stlah brbelas2 tahun x pegang bat ping pong tu..x smpi sebuln yg lpas bru blaja men blik..huhu..konpem2 arr x yakin kan..huhu..sume dok mrah nape trik diri..tp xpela..da lpas pon...

k..da hbis ptg..mlm men plak galah panjang..heheh..=)) klah gak..tp ad satu yg x puas hati..player plak yg jdik pngadil tgh2 men tu kan..ak buat gni slh..buat gitu slh..depe plak lbih dri pengadil..n yg gram..pngadil plak x ckp pape..tau arr satu geng kan...tp mlas la nk gado..kang kate kuang ajar ngn senior lak..huhu.. tp memg xde rules mcm tu sebenanye!!! MENGARUT!!! GERAM GILERRR!!! huhu...tp yg best group mus menang lwan group yg pelik tu..pdan muke!! sape soh wat rules pelik2 cmtu..muahahahahaah..XD

da hbis tu..tatau da nk wat pe..dok bg sokongn je la kat org len yg men..galah panjang laki klah tipis..dpt no 2..xpe..pastu..tgk ping pong lak..bkn rumah sndiri yg lwan..tp layan je la kan..hehe..=P pas game sume da abes..ap lgik..rembat arr bat tu..hehe..=P lpas gian nk men la plak kn..heheh..first men ngn kak shila, fitri ngn nabil..ak satu geng ngn nabil..best..men 3 game..hehe..pastu tukar plak org..men ngn zharif, haris ngn nabil..kali ni aku skali ngn haris plak..sonok gile!! men dgn org yg pndai men mmg byk blaja..thankzz amey sbb die yg mule2 ajar aku men ping pong..hehhe..td plak..haris yg byk ajar skill2 yg bru..best la..hehe..men 3 game gak..so mlm nie..men straight 6 game tanpa rhat!! pergh..pnat gile weyh..ni kene mndi dulu sume baru leh tido..huhuh..thankkzzz la again tadi...memg sgt2 besttt!!! heheh..=P..

itu je la aktv arini..kite tunggu esok plak ye..ttuuunnnggggguuuuuuu....hehehehe...=))

GO DELTA GO!!! DELTA IS THE BEST!! HIJAU PASTI MENANG!! heheheh...=P

No comments:

Post a Comment