Sunday, February 28, 2010

pertama jua yang terakhir

aku tak suke perasaan mcm nie. tak suke bile perasaan nie sgt2 mengganggu aku. aku bkn seseorg yg mdah menerima org. jd..jgn pernah kau buat aku suka kat kau bile kau tak betul2 sukekn n mahukan aku. aku BENCI..BENCI orang yang mcm nie. kenapa stiap kali terjadi sesuatu..kau mahu aku yang faham akan kau..tetapi x pernah walau sekali pon kau berterus terang atau menceritakn maslah kau pada aku...dan kau tak cuba utk memahami perasaan aku..

aku rasa aku jd bhan mainan. yg mana orang cari bile mereka mahu..dan org tinggalkn bile mereka bosan. aku tau aku tidak secantik org len, tidak menwan seperti org lain, tapi aku juga punya perasaan.

sungguh payah aku nk lupakan kau. nampak je org yg hampir serupa dengan kau..semua kenangan datang kembali dlm kotk fikiran..di sudut hati..timbul semula perasaan yg dalam terhadapmu..perasaan rindu. kau yg pertama buat aku tidak keruan smpai begini..tapi kau tak pernah tau..kerana kau pergi bila kau mahu..dan kau datang bila kau mahu..

aku kecewa...tetapi dalam kekecewaan itu masih terselit satu penantian. aku masih menunggumu..ak hanya akn berputus asa bila kau aku lihat mnjadi milik org lain..

AKU SAYANGKANMU..AKU RINDUKANMU..dan perasaan ini semakin mendalam bile kau semakin menjauhiku..tlglah..tlg jgn seksa perasaanku..katakan yang sebenar agar aku mengerti sebenar2nya hatimu...=(((

No comments:

Post a Comment