Wednesday, February 17, 2010

ku ingin tahu.

tatau nape..tp hati nie still mcm nie..msih tringtkan si dia yg sdh x sudi. hampir sebuln..ya..hmpir sebuln aku tdk bertya khabar dirinya..begitu juga dia; tdak bertanyakn khabar diriku. tp aku tau..dia tdak peduli..tp aku peduli akn dia. die sememgnya mengotakan kata2 nya yg trakhir padaku, biarlah dia berdiam diri..tp ak merasakan, memikirkan yg dia tdk mengotakan kata2nya yg dulu. ntahla..

ya..ak tau..aku perlu hlgkn perasaan ku pdnya..tp itu bkn mdh..seperti yg aku tuliskn sbelum ini..sekali aku menyukai dan menyayangi seseorg, biarlah dia jd yg pertama jua yg terakhir. tp aku bermimpi nmpaknya..itu tidak berlaku.

sush aku mahu melupakanmu. ke mana ak pergi, ap yg aku lakukan, ap yg aku lihat..aku mengaku..aku teringatkanmu. aku teringt kata2mu. aku teringt perlakuanmu yg mngmbil brat akan diriku. aku teringtkn snyum dan twamu. mengapa begitu sukar keadaan ini????!?!!?

hatiku tergrak untuk memulakan semula. bkn meminta hrapan atau simpati darimu..cuma ingin meluahkan rasa hati. jari-jemariku sntiasa bergerak2 untuk menghantar sesuatu kepadamu, tetapi terhenti. hati meronta-ronta ingin kau tahu perasaanku, tapi terhalang. aku takut, aku risau dan bermcm2 lg perasaanku..tkut aku mengganggu dirimu yg sudh bhagia, yg sdh tnang bersama shbt2mu di sisi.

cuma..buat kali terakhir..ku ingin tahu..kenapa lau memulakan ini semua dulu. kenapa kau kata kau suka padaku. knapa kau kata kau sayang padaku. kenapa?? kenapa?? kenapa kau buat aku sayang padamu?? kenapa kau buat aku mengimpikan yang indah2 bersamamu??!?!!?!? andai kau baca tulisanku ini..tlglh...tlg buat kali terakhir..berikn aku jwapan...agar mdah aku melupakanmu jika benar itu yang kau inginkn.......

No comments:

Post a Comment