Tuesday, March 9, 2010

BAD DAY!!!

salam..hari ini hari yg kureng baik utk aku..mgkin ini ujian dariNya..krana aku dpt rasekn aku makin jauh dariNya..inilah ujian yg Dia turunkn agr aku sedar kewujudan aku di dunia ini hanyalah sebagai hamba kepadaNya..utk meminta dari Dia..dan berserah kepadaNya..dan sentiasa mengingatiNya..

maafkan hambu ini YA ALLAH..kerana aku lalai dan alpa..kerana aku semakin kurang berserah kepadamu. ampunilah aku YA ALLAH.

hari ini aku ada exm LONG CASE..aku slalu brase agk cnfident tok mghdapi LONG CASE..tp hari nie..dr awal aku dpt rasekn ad yg x kena..dr semlm lg..mcm ad sumthing yg aku rasekn..ntahla..pg td je..dr bilik lagi..kepala da jd sgt2 pening..rase nk muntah..jln x stabil..rase nk jatuh...aku da rse bnda nie dri 3-4 hri yg lpas lg..tp ingtkn akn ok la..tibe2..pgi nie..jd lg bnda yg sme..stiap kali lpas bgun tido..ak rase nk jtuh bile jln..pastu pale jd pening sgt..nk legakan skit tu..kene baring pastu x yah pkai bntal..flat je..bru rse ok..tp tula..

pg td..dri blik smpila ke bilik exm aku pening. muntah jugak pgi td kt hosp b4 exm start..huhu..nape nie..rase cm x tng lgsung..huhu..bile da smpi turn aku clerk patient..aku dpt rse ad yg x kena..history tunggang langgang..jd blur tiba2..mcm x dpt nk pkir..huhu..bile present pon..mmg byk gile yg x ckup!! exm ngn dato' raja dulu pon x steruk nie..huhu..=(( pe pon haprak..trus nk mmpus..ntahla..tatau nk ckp cne da..nangis teruk gile..x penah ak nanges sbb long case..huhu..

ayt dr chandra n dr rohaya...

YOU ARE DIGGING YOUR OWN GRAVE!! 

aaarrrggggghhhhhhhh!!!

xpe..mgkin skrg bkn rezeki aku...xpe..written wat lek lok.. insyaAllah..huhu..

actually ptg nie rse cm nk g klinik..cek skit pale yg mkin truk nie..tp xpela..mlas plak nk pegi..huhu..esok appoinment dr lagi..huhu..pastu da blh blik umah da..

NAK MAAKKKKK!!!=((((

No comments:

Post a Comment